Admitere master Calculatoare si Tehnologia Informatiei - Sesiunea Septembrie 2024

Ultima actualizare: 16.09.2024 ora 16.35

Vă rugăm consultați periodic această pagină pentru a fi la curent cu ultimele anunțuri legate de admitere!

IMPORTANT!

Candidatii admisi la masterul COMPLEMENTE DE STIINTA CALCULATOARELOR (CSC) trebuie sa completeze o cerere prin care se alege pentru anul 1, sem 2 o disciplina optionala, cerere care se trimite prin e-mail pe adresa Claudia.Olar@cs.utcluj.ro pana in data de 20.09.2024 Cerere optionale an 1 master CSC

Candidatii admisi la specializarile INGINERIE SOFTWARE (IS) si RETELE DE COMUNICATII SI SISTEME DISTRIBUITE (RCSD), trebuie sa completeze cererea pentru cursurile optionale si sa o trimita prin e-mail pe adresa Claudia.Olar@cs.utcluj.ro, pana in data de 20.09.2024 Cerere optiuni master - 2024 - 2025

 

Rezultate finale admitere master septembrie 2024 - 16.09.2024

Admisi - ordonare pe specializari

Respinsi

 

13.09.2024 - Rezultate dupa perioada de contestatii

Deoarece nu au existat contestații, rezultatele anterioare rămân valabile.

 

Pentru confirmarea locului (16 septembrie între orele 8-15 sala M04, Barițiu 28, Cluj-Napoca), vă rugăm să aduceți următoarele acte:

  1. Toți candidații declarați admiși vor aduce actele pe care le-au încărcat pe platforma online,în original și copie (originalul, dacă nu este necesar la dosar, va fi utilizat pentru a se realiza certificarea “conform cu originalul” de către comisie a copiilor), astfel:
    1. certificat de naștereși carte de identitate copiile certificate rămân la dosar
    2. adeverința medicală în original (NU copie), rămâne la dosar
    3. declarațiaprivind nr. de ani urmați la master la buget în România - în original, NU copie – rămâne la dosar
    4. diploma de licență și suplimentul la diplomă în original (promoțiile anterioare) sau adeverința de absolvire în original (promoția curentă). – pentru cei admiși la buget, acestea rămân la dosar. Pentru cei la taxă, dacă nu lăsați originalele la dosar, trebuie să aduceți o copie și, în plus, să aduceți dovadă că originalele le-ați lăsat la un alt masterat unde sunteți înscriși
    5. propunerea de proiect
    6. alte acte în original care au fost depuse pe platformă (după caz); de ex.:
  • documentul justificativ pt. scutirea de taxă, dacă se referă la alte situații decât certificat de deces, este necesar în original
  • pentru certificat de deces, vă rugăm să aduceți original și copie, la fel pentru certificat de căsătorie – rămân copiile certificate la dosar
  • adeverință privind nr. de ani urmați la master la buget – la dosar
  • certificatul de competențe pentru limba engleză
    1. 2 poze ¾ ale candidatului, cu numele complet + inițiala tatălui scrise pe verso (vor fi necesare pentru eliberarea carnetului de student de la secretariat, în toamnă)
    2. fișa de înscriere, listată de pe platforma de înscriere
  1. Candidații declarați admiși la taxă, în plus față de actele de mai sus, vor achita taxa de confirmare a locului, în valoare de 300 lei, pe platforma admiterii (online/încărcare OP). În platformă, taxa de confirmare se poate plăti doar în intervalul de timp pentru confirmări, adică în 16 septembrie între orele 8.00 și 15.00.Dacă alegeți o altă modalitate de plată decât plata din platformă, trebuie să încărcați dovada de plată pe platformă la secțiunea de plată pentru confirmarea locului, pentru a vi se putea confirma locul de taxă. Atenție! Pentru această taxă nu se poate face scutire de taxă! Acea scutire a fost valabilă doar pentru taxa de admitere.

Rezultate initiale admitere master septembrie - 11.09.2024

Admisi - ordonare pe specializari

Candidati in asteptare

Respinsi

 

Programe de studiu:

Inginerie Software (IS)

Rețele de Comunicații și Sisteme Distribuite (RCSD)

Tehnologia Informației în Economie (TIE)

Artificial Intelligence and Vision (Inteligență și Viziune Artificială) (AIV) (în limba engleză) NOU!

Cybersecurity Engineering (Ingineria securității cibernetice) (CE) (în limba engleză) NOU!

Data Science (Știința datelor) (DS) (în limba engleză) NOU!

Complemente de Știința Calculatoarelor (CSC)

 

Planificare interviu admitere master - 11.09.2024

Candidații trebuie să fie prezenți în fața sălilor de examinare cu minim 15' înaintea orei la care sunt planificați și să aibă asupra lor 2 exemplare listate din Propunerea de proiect.

 

Rezultate validare certificate de limba engleză; test engleză - 6 septembrie 2024
Niciunul dintre cele 3 certificate depuse nu a fost validat de către Departamentul de Limbi Străine.

Ca urmare, toți cei înscriși trebuie să susțină testul de limba engleză.
Vă rugăm să vă prezentați la test în 6 septembrie ora 10, în sala 216 pe str. Barițiu nr. 25, Cluj-Napoca, având la dvs. dovada de plată pentru test (conform regulamentului de taxe, 50 lei pentru participanți din UTCN și 100 lei pentru participanți din afara UTCN).

Taxa (pentru externi) se poate plăti la Casieria Universității sau în contul: Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, Banca: Trezoreria Cluj, IBAN: RO35TREZ21620F330500XXXX, cod fiscal: 4288306, cu precizarea Test de obținere certificat de competență pentru limba engleză.

 

Important! Pentru a putea opta pentru una dintre secțiile cu predare în limba engleză (indiferent dacă e prima opțiune sau nu), este necesar să îndepliniți una dintre următoarele condiții:

  • să fiți absolvent/ă al/a unei secții cu predare în limba engleză
  • dacă dețineți un atestat privind cunoașterea limbii engleze, de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, TOEFL etc.), trebuie să trimiteți o copie scanată a lui către Departamentul de Limbi Străine al UTCN, pentru validare (prin unul dintre formulare, alte detalii – mai jos)
  • dacă nu îndepliniți una din condițiile anterioare sau dacă atestatul nu este validat din diverse motive, va trebui să susțineți un test de limba engleză, contra cost, cf. Regulamentului de taxe UTCN (https://websinu.utcluj.ro/Taxe/Taxe_2023-2024.pdf), cap. IV (alte detalii – mai jos)

Este obligatorie înscrierea pentru validarea atestatului (care se trimite odată cu înscrierea pentru această validare), precum și pentru susținerea testului de limba engleză. Această înscriere se face până la data de 4 septembrie 2024 ora 17, în formularul care este disponibil la adresa: https://forms.office.com/e/7fnUDVN0RB (pentru absolvenții UTCN; e necesar cont de student), respectiv https://forms.gle/Wt9jFp6fXAmMhPHS6 (pentru absolvenții din afara UTCN; e necesar cont Google).

Calendar admitere master

Depunere  înscriere (pt. certificare lb. engleză) și încărcare atestat existent (în unul dintre formularele de mai sus): până în 4 septembrie 2024 ora 15

Afișare rezultate validare certificate (admis/respins): 5 septembrie 2024

Test limba engleză: în 6 septembrie 2024 ora 10

Afișare rezultate test limba engleză: 9 septembrie 2024

Perioada de înscriere și de depunere a propunerii de proiect (online): 9 - 10 septembrie 2024 (ultima zi până la ora 12.00)

Interviu (fizic): 11 septembrie 2024, conform planificării afișate pe site după perioada de înscriere

Afișare rezultate preliminare : 11 septembrie, seara

Depunere contestații: 12 septembrie (conform regulamentului, contestațiile pot fi depuse exclusiv pentru nerespectarea procedurilor legale, pe adresa contestatiiadmitere@utcluj.ro)

Soluționare contestații: 13 septembrie

Afișare rezultate după contestații: 13 septembrie (seara)

Confirmarea locurilor: 16 septembrie între orele 8-15 sala M04 (Cluj-Napoca, str. Barițiu nr. 26-28)

Afișarea rezultatelor finale: 16 septembrie (seara)

 

Acte necesare pentru înscriere, conform cu Art. 3.5 din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025:

  1. Cerere de înscriere - se completează online. Pe baza ei se va genera fișa de înscriere, în dosarul electronic al candidatului.
  2. Documente in format electronic:

B.1. Diplomă de licență (sau echivalentă) sau adeverință de absolvire (numai pentru promoția din anul curent);

B.2. Supliment la diplomă pentru promoțiile anterioare;

B.3. Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master (se descarcă de pe platformă) (numai pentru promoții anterioare);

B.4. Certificat de naștere;

B.5. Cartea sau buletinul de identitate;

B.6. Certificatul de căsătorie (dacă este cazul);

B.7. Dovada achitării taxei de înscriere (Chitanță sau Ordin de plată) sau acte doveditoare privind scutirea de taxă (conform cu Art.3.3 (2) din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025);

B.8. Adeverință medicală, eliberată de medicul de familie sau de dispensarul teritorial sau de întreprindere – după caz - de care aparțin. Valabilitatea adeverinței medicale este de trei luni de la data eliberării, conform legislației în vigoare.

Candidații cu afecțiuni cronice vor prezenta o adeverință medicală vizată de comisiile medicale județene de orientare școlară și profesională, în care se va menționa – în mod expres – gradul deficiențelor, localizarea acestora, conform criteriilor medicale de orientare școlară și profesională. Nedeclararea acestor afecțiuni poate atrage după sine consecințele instituționale în vigoare.

B.9. Dacă este cazul, acte doveditoare privind finanțarea studiilor de master de la universitatea absolvită;

B.10. Propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, completată și semnată, conform Art. 5.2 (1) din Metodologia Facultății de Automatică și Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master (aici găsiți Anexa 2: Șablon proiect (pentru limba română), Project template (for english)).

B.11. Certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, s.a) sau certificat obținut de la Departamentul de Limbi Moderne și Comunicare al UTCN, în urma testării, pentru candidații care optează pentru programele de studiu în limba engleză și nu au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză.

Modalitatea de înscriere pentru validarea certificatului pe care îl dețineți sau pentru susținerea unui test pentru obținerea certificatului, a fost descrisă mai sus, înaintea Calendarului de admitere.
Candidații care au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză, pot dovedi competența lingvistică prin diploma de licență/adeverința de absolvire.

  1. Suplimentar, doar pentru candidații care se regăsesc la Art. 2.2 (5) din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025:

C.1. Declarație pe proprie răspundere, pe baza voinței liber exprimate, de asumare a identității culturale române, potrivit legislației în vigoare, conform Anexei nr. 3 din metodologia specifică candidaților români de pretutindeni, exceptând candidații din Republica Moldova;

C.2. Permis de ședere, după caz;

C.3. Pașaport – copie după primele trei pagini, conform metodologiei specifice;

C.4. Atestat/ Adeverință CNRED.

  1. În cazul candidaților care prezintă acte de identitate, de studii și adeverințe medicale eliberate în afara României, este necesară suplimentarea dosarului cu o traducere autorizată a acestora în limba română, engleză sau franceză.

Informații despre admitere (inclusiv numărul de locuri) găsiți și la adresa https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/

Email persoana de contact: Iulia.Costin@cs.utcluj.ro

Admitere master Ingineria Sistemelor Septembrie 2024

Ultima actualizare: 16.09.2024 ora 16.35

Vă rugăm să consultați periodic informațiile de mai jos pentru a fi la curent cu modul de organizare și desfășurare al procesului de admitere!

 

REZULTATE FINALE – ADMIȘI (16 septembrie 2024)

REZULTATE FINALE – RESPINȘI (16 septembrie 2024)

 

CONFIRMARE LOCURI:

Confirmarea locurilor se va face prin depunerea documentelor dosarului de admitere în 16 septembrie 2024 între orele 9:00 – 15:00, în sala 350, str. G. Barițiu, nr. 26-28.

 

Documentele care trebuie depuse:

Admiși la buget:

  • Diplomă de licență în original sau Adeverință de absolvire în original (rămâne în dosar)
  • Suplimentul de diplomă în original (numai pentru promoțiile anterioare) (rămâne în dosar)
  • Certificat de naștere în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • CI în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • Certificat de căsătorie (dacă e cazul) în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • Adeverință medicală în original (rămâne în dosar)
  • Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master în original (rămâne în dosar)
  • Adeverință care să ateste numărul de ani și forma de finanțare (buget/taxă) la master în original (numai pentru cei care au mai făcut master) (rămâne în dosar)
  • 3 fotografii 3/4 cu numele complet scris pe verso (vor fi necesare pentru eliberarea carnetului de student de la secretariat, în toamnă)
  • Certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent în original (pentru certificare conform cu originalul) (doar cei care au intrat la programul de master CPS și nu au făcut studii universitare de nivel licență în limba engleză)
  • Documente care au dus la scutirea integrală a taxei (ex. adeverință părinte cadru didactic, certificat deces părinte) în original (obs. certificatul de deces doar pentru certificare conform cu originalul).

Admiși la taxă:

  • Vor achita taxa de confirmare a locului, în valoare de 300 lei, pe platforma admiterii (online/încărcare OP). Taxa este nereturnabilă. Taxa de confirmare a locului va face parte integrantă din taxa de școlarizare în cazul în care candidatul va fi înmatriculat la taxă.
  • Diplomă de licență în original sau Adeverință de absolvire în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • Suplimentul de diplomă în original (numai pentru promoțiile anterioare) (pentru certificare conform cu originalul)
  • Certificat de naștere în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • CI în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • Certificat de căsătorie (dacă e cazul) în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • Adeverință medicală în original (rămâne în dosar)
  • Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master în original (rămâne în dosar)
  • Adeverință care să ateste numărul de ani și forma de finanțare (buget/taxă) la master în original (numai pentru cei care au mai făcut master) (rămâne în dosar)
  • 3 fotografii 3/4 cu numele complet scris pe verso (vor fi necesare pentru eliberarea carnetului de student de la secretariat, în toamnă)
  • Certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent în original (pentru certificare conform cu originalul) (doar cei care au intrat la programul de master CPS și nu au făcut studii universitare de nivel licență în limba engleză)
  • Documente care au dus la scutirea integrală a taxei (ex. adeverință părinte cadru didactic, certificat deces părinte) în original (obs. certificatul de deces doar pentru certificare conform cu originalul).

 

REZULTATE DUPĂ SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR – 13 SEPTEMBRIE 2024:

ÎNTRUCÂT NU AU FOST DEPUSE CONTESTAȚII, REZULTATELE PUBLICATE ÎN 11 SEPTEMBRIE 2024 RĂMÂN VALABILE.

DEPUNERE CONTESTAȚII:

Contestațiile se trimit la adresa de email contestatiiadmitere@utcluj.ro în data de 12 septembrie 2024. Contestațiile pot fi depuse exclusiv pentru nerespectarea procedurilor legale (conform cu Art. 5.1. (6), (7) și (8) din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2024-2025 și cu Art. 6.1, 6.2 și 6.3 din Metodologia de admitere la master AC).

 

REZULTATE CONCURS – ADMIȘI (11 septembrie 2024)

REZULTATE CONCURS – ÎN AȘTEPTARE (11 septembrie 2024)

 

PLANIFICARE INTERVIU – 11 SEPTEMBRIE 2024:
Candidați cu prima opțiune – CAP
Candidați cu prima opțiune – CPS
Candidați cu prima opțiune – IA
Candidați cu prima opțiune – IAISC
Candidați cu prima opțiune – ICAF
Candidații sunt rugați să se prezinte cu 10 minute înainte de ora planificată.

Programe de studiu pentru Ingineria Sistemelor:

https://ac.utcluj.ro/planuri-de-invatamant.html

Conducerea avansată a proceselor (CAP) AN  I      AN II

Informatică aplicată în ingineria sistemelor complexe (IAISC) AN I AN II

Informatică aplicată (IA) AN I   AN II

Ingineria conducerii avansate a fabricației (ICAF) AN I[nbsp]  AN II

Cyber Physical Systems (CPS) (Sisteme cyber-fizice (SCF)) AN I  AN II

 

Candidații sunt rugați să consulte următoarele documente și informațiile de la adresa https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/:

- Regulament de admitere la master UTCN 2024 - 2025

- Metodologia de admitere la master AC 2024 - 2025

- Anexa 1. Calendar admitere

- Anexa 2. Sablon proiect (ro)         Annex 2. Project template (en)

- Număr locuri (Ingineria Sistemelor)

- Comisie admitere master (contact secretar comisie: teodora.sanislav[at]aut.utcluj.ro)

 

Calendar admitere:

Înscriere candidați: 9 - 10 septembrie 2024 (ultima zi până la ora 12:00) (online, pe platforma dedicată în acest scop, https://admitereonline.utcluj.ro/)

Interviu: 11 septembrie 2024 (conform planificării afișate după perioada de înscriere)

Afișare rezultate preliminare: 11 septembrie 2024 (după-masa)

Depunere contestații: 12 septembrie 2024 (se vor formula și trimite la adresa de email: contestatiiadmitere@utcluj.ro)

Soluționare contestații: 13 septembrie 2024

Afișare rezultate după soluționarea contestațiilor: 13 septembrie 2024 (seara)

Confirmare locuri: 16 septembrie 2024 (până la ora 15:00) (onsite, la Secretariatul Departamentului de Automatică, sala 350, str. G. Barițiu, nr. 26-28, Cluj-Napoca)

Afișare rezultate finale din sesiunea de toamnă: 16 septembrie 2024

 

Important:

În atenția candidaților la admiterea la master care vor alege programul de studiu Cyber Physical Systems (CPS) în lista lor de opțiuni (indiferent pe a câta poziție):

1. Candidații care au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză, pot dovedi competența lingvistică prin diploma de licență/adeverința de absolvire (nu e nevoie de un certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză în acest caz).

2. Candidații care nu au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză vor trebui să adauge la dosar un certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent.

2.1. Candidații care dețin un certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, s.a.)

- Se vor înregistra și vor încărca o copie a certificatului deținut folosind formularul de la adresa https://forms.office.com/e/7fnUDVN0RB (pentru absolvenții UTCN; e necesar cont de student), respectiv https://forms.gle/Wt9jFp6fXAmMhPHS6 (pentru absolvenții din afara UTCN; e necesar cont Google) până în 4.09.2024 ora 17 în vederea echivalării acestuia.

- În 5.09.2024 se vor afișa rezultatele echivalării certificatelor - admis/respins.

2.2. Candidații care nu dețin un certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, s.a.)

- Se vor înregistra folosind formularul de la adresa https://forms.office.com/e/7fnUDVN0RB (pentru absolvenții UTCN; e necesar cont de student), respectiv https://forms.gle/Wt9jFp6fXAmMhPHS6 (pentru absolvenții din afara UTCN; e necesar cont Google) până în 04.09.2024 ora 17 în vederea susținerii testului de limba engleză

- În 06.09.2024 ora 10, sala 216, Barițiu 25, se va desfășura testul de limba engleză.

- În 09.09.2024 se vor afișa rezultatele.

 

ÎNSCRIERE CANDIDAȚI:

Important: În perioada înscrierii candidații sunt rugați să-și consulte periodic email-ul în vederea soluționării notificărilor trimise de comisie pentru validarea dosarului.

Documente necesare pentru înscriere (conform cu Art. 3.5. din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2024 - 2025):

  1. Documente completate electronic:

A.1. Cerere de înscriere - se completează online. Pe baza ei se va genera fișa de înscriere, în dosarul candidatului.

 

  1. Documente scanate în format electronic:

B.1. Diplomă de licență (sau echivalentă) sau adeverință de absolvire (numai pentru promoția din anul curent); În atenția absolvenților Facultății AC din UTCN care au susținut examenul de licență în sesiunea iulie 2024: dacă absolvenții nu au intrat încă în posesia adeverinței de absolvire, vor încărca o declarație pe proprie răspundere, conform modelului atașat.

B.2. Supliment la diplomă pentru promoțiile anterioare;

B.3. Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master (se descarcă de pe platformă);

B.4. Certificat de naștere;

B.5. Cartea sau buletinul de identitate;

B.6. Certificatul de căsătorie (dacă este cazul);

B.7. Dovada achitării taxei de înscriere (chitanță sau OP-ul) sau acte doveditoare privind scutirea de taxă (conform cu Art. 3.3 din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2024 - 2025). Plata se poate face cu cardul direct în cadrul platformei de admitere, prin virament bancar sau mandat poștal. Mai multe detalii pot fi găsite la adresa https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/#informaii-taxe;

B.8. Adeverință medicală, eliberată de medicul de familie sau de dispensarul teritorial sau de întreprindere – după caz - de care aparțin; Candidații cu afecțiuni cronice vor prezenta o adeverință medicală vizată de comisiile medicale județene de orientare școlară și profesională, în care se va menționa – în mod expres – gradul deficiențelor, localizarea acestora, conform criteriilor medicale de orientare școlară și profesională. Nedeclararea acestor afecțiuni poate atrage după sine consecințele instituționale în vigoare. Valabilitatea adeverinței medicale este de trei luni de la data eliberării conform legislației în vigoare;

B.9. Dacă este cazul, acte doveditoare privind finanțarea studiilor de la universitatea absolvită;

B.10. Formularul conținând propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, conform Art. 5.2 (1) din Metodologia Facultății de Automatică și Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master ( Anexa 2. Sablon proiect (ro)         Annex 2. Project template (en) ). Propunerea de proiect trebuie semnată și încărcată în format pdf, conform cu formatul Anexa.2 Nume_Prenume.pdf.

B11. Certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, s.a. sau certificat obținut de la Departamentul de Limbi Moderne și Comunicare al UTCN) pentru candidații care optează pentru programul de studiu în limba engleză, Cyber Physical Systems (CPS). Candidații care au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză, pot dovedi competența lingvistică prin diploma de licență/adeverința de absolvire.

 

C.Suplimentar, doar pentru candidații care se regăsesc la Art. 2.2 (5) din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2024-2025:

C.1. Declarație pe proprie răspundere, pe baza voinței liber exprimate, de asumare a identității culturale române, potrivit legislației în vigoare, conform Anexei nr. 3 din metodologia specifică candidaților români de pretutindeni, exceptând candidații din Republica Moldova;

C.2. Permis de ședere, după caz;

C.3. Pașaport – copie după primele trei pagini, conform metodologiei specifice;

C.4. Atestat/ Adeverință CNRED.

 

D. În cazul candidaților care prezintă acte de identitate, de studii și adeverințe medicale eliberate în afara României, este necesară suplimentarea dosarului cu o traducere autorizată a acestora în limba română, engleză sau franceză.

Admitere master Ingineria Sistemelor - Sesiunea iulie 2024

Ultima actualizare 30.07.2024 ora 15.50

Vă rugăm să consultați periodic informațiile de mai jos pentru a fi la curent cu modul de organizare și desfășurare al procesului de admitere!

REZULTATE FINALE – ADMIȘI (30 iulie 2024)

REZULTATE FINALE – ADMIȘI INTERNAȚIONALI (30 iulie 2024)

REZULTATE FINALE – RESPINȘI (30 iulie 2024)

 

 Confirmarea locurilor ocupate în urma glisărilor se face până cel târziu în 31 august 2024 la secretariatul facultății (sala 45, str. G. Barițiu, nr. 26-28, Cluj-Napoca).

 

CONFIRMARE LOCURI:

Confirmarea locurilor se va face prin depunerea documentelor dosarului de admitere în perioada 29-30 iulie 2024 (ultima zi până la ora 14), în sala 350, str. G. Barițiu, nr. 26-28.

 

Pentru a evita aglomerarea vă rog să vă programați la adresa https://docs.google.com/spreadsheets/d/1tN6wXaXdEnAlVyQvfwdWCwo6n0rx3SARIUDKI-WOLqw/edit?usp=sharing.

 

Documentele care trebuie depuse:

Admiși la buget:

  • Diplomă de licență în original sau Adeverință de absolvire în original (rămâne în dosar)
  • Suplimentul de diplomă în original (numai pentru promoțiile anterioare) (rămâne în dosar)
  • Certificat de naștere în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • CI în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • Certificat de căsătorie (dacă e cazul) în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • Adeverință medicală în original (rămâne în dosar)
  • Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master în original (rămâne în dosar)
  • Adeverință care să ateste numărul de ani și forma de finanțare (buget/taxă) la master în original (numai pentru cei care au mai făcut master) (rămâne în dosar)
  • 3 fotografii 3/4 cu numele complet scris pe verso (vor fi necesare pentru eliberarea carnetului de student de la secretariat, în toamnă)
  • Certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent în original (pentru certificare conform cu originalul) (doar cei care au intrat la programul de master CPS și nu au făcut studii universitare de nivel licență în limba engleză)
  • Documente care au dus la scutirea integrală a taxei (ex. adeverință părinte cadru didactic, certificat deces părinte) în original (obs. certificatul de deces doar pentru certificare conform cu originalul).

Admiși la taxă:

  • Vor achita taxa de confirmare a locului, în valoare de 300 lei, pe platforma admiterii (online/încărcare OP). Taxa este nereturnabilă. Taxa de confirmare a locului va face parte integrantă din taxa de școlarizare în cazul în care candidatul va fi înmatriculat la taxă.
  • Diplomă de licență în original sau Adeverință de absolvire în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • Suplimentul de diplomă în original (numai pentru promoțiile anterioare) (pentru certificare conform cu originalul)
  • Certificat de naștere în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • CI în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • Certificat de căsătorie (dacă e cazul) în original (pentru certificare conform cu originalul)
  • Adeverință medicală în original (rămâne în dosar)
  • Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master în original (rămâne în dosar)
  • Adeverință care să ateste numărul de ani și forma de finanțare (buget/taxă) la master în original (numai pentru cei care au mai făcut master) (rămâne în dosar)
  • 3 fotografii 3/4 cu numele complet scris pe verso (vor fi necesare pentru eliberarea carnetului de student de la secretariat, în toamnă)
  • Certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent în original (pentru certificare conform cu originalul) (doar cei care au intrat la programul de master CPS și nu au făcut studii universitare de nivel licență în limba engleză)
  • Documente care au dus la scutirea integrală a taxei (ex. adeverință părinte cadru didactic, certificat deces părinte) în original (obs. certificatul de deces doar pentru certificare conform cu originalul).

REZULTATE DUPĂ SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR – 26 IULIE 2024:

ÎNTRUCÂT NU AU FOST DEPUSE CONTESTAȚII, REZULTATELE PUBLICATE ÎN 24 IULIE 2024 RĂMÂN VALABILE.

 

DEPUNERE CONTESTAȚII:

Contestațiile se trimit la adresa de email contestatiiadmitere@utcluj.ro în data de 25 iulie 2024. Contestațiile pot fi depuse exclusiv pentru nerespectarea procedurilor legale (conform cu Art. 5.1. (6), (7) și (8) din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2024-2025 și cu Art. 6.1, 6.2 și 6.3 din Metodologia de admitere la master AC).

 

REZULTATE CONCURS – ADMIȘI (24 iulie 2024)

REZULTATE CONCURS – ADMIȘI INTERNAȚIONALI (24 iulie 2024)

REZULTATE CONCURS – ÎN AȘTEPTARE (24 iulie 2024)

REZULTATE CONCURS – RESPINȘI (24 iulie 2024)

 

PLANIFICARE INTERVIU – 24 IULIE:

Candidați cu prima opțiune – CAP

Candidați cu prima opțiune – CPS

Candidați cu prima opțiune – IA

Candidați cu prima opțiune – IAISC

Candidați cu prima opțiune – ICAF

 

Candidații sunt rugați să se prezinte cu 10 minute înainte de ora planificată.

 

Programe de studiu pentru Ingineria Sistemelor:

https://ac.utcluj.ro/planuri-de-invatamant.html

Conducerea avansată a proceselor (CAP) AN  I      AN II

Informatică aplicată în ingineria sistemelor complexe (IAISC) AN I AN II

Informatică aplicată (IA) AN I   AN II

Ingineria conducerii avansate a fabricației (ICAF) AN I[nbsp]  AN II

Cyber Physical Systems (CPS) (Sisteme cyber-fizice (SCF)) AN I  AN II

 

Candidații sunt rugați să consulte următoarele documente și informațiile de la adresa https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/:

- Regulament de admitere la master UTCN 2024 - 2025

- Metodologia de admitere la master AC 2024 - 2025

- Anexa 1. Calendar admitere

- Anexa 2. Sablon proiect (ro)         Annex 2. Project template (en)

- Număr locuri (Ingineria Sistemelor)

- Comisie admitere master (contact secretar comisie: teodora.sanislav[at]aut.utcluj.ro)

 

Calendar admitere:

Înscriere candidați: 19 - 22 iulie 2024 (ultima zi până la ora 15:00) (online, pe platforma dedicată în acest scop, https://admitereonline.utcluj.ro/)

Interviu: 24 iulie 2024 (conform planificării afișate după perioada de înscriere)

Afișare rezultate preliminare: 24 iulie 2024 (după-masa)

Depunere contestații: 25 iulie 2024 (se vor formula și trimite la adresa de email: contestatiiadmitere@utcluj.ro)

Soluționare contestații: 26 iulie 2024

Afișare rezultate după soluționarea contestațiilor: 26 iulie 2024 (seara)

Confirmare locuri: 29 – 30 iulie 2024 (ultima zi până la ora 14:00) (onsite, la Secretariatul Departamentului de Automatică, sala 350, str. G. Barițiu, nr. 26-28, Cluj-Napoca)

Afișare rezultate finale din sesiunea de vară: 30 iulie 2024

Confirmare locuri ocupate în urma glisărilor: până cel târziu în 31 august 2024 la secretariatul facultății (sala 45, str. G. Barițiu, nr. 26-28, Cluj-Napoca).

 

 

 

ÎNSCRIERE CANDIDAȚI:

Important: În perioada înscrierii candidații sunt rugați să-și consulte periodic email-ul în vederea soluționării notificărilor trimise de comisie pentru validarea dosarului.

Documente necesare pentru înscriere (conform cu Art. 3.5. din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2024 - 2025):

  1. Documente completate electronic:

A.1. Cerere de înscriere - se completează online. Pe baza ei se va genera fișa de înscriere, în dosarul candidatului.

 

  1. Documente scanate în format electronic:

B.1. Diplomă de licență (sau echivalentă) sau adeverință de absolvire (numai pentru promoția din anul curent); În atenția absolvenților Facultății AC din UTCN care au susținut examenul de licență în sesiunea iulie 2024: dacă absolvenții nu au intrat încă în posesia adeverinței de absolvire, vor încărca o declarație pe proprie răspundere, conform modelului atașat.

B.2. Supliment la diplomă pentru promoțiile anterioare;

B.3. Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master (se descarcă de pe platformă);

B.4. Certificat de naștere;

B.5. Cartea sau buletinul de identitate;

B.6. Certificatul de căsătorie (dacă este cazul);

B.7. Dovada achitării taxei de înscriere (chitanță sau OP-ul) sau acte doveditoare privind scutirea de taxă (conform cu Art. 3.3 din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2024 - 2025). Plata se poate face cu cardul direct în cadrul platformei de admitere, prin virament bancar sau mandat poștal. Mai multe detalii pot fi găsite la adresa https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/#informaii-taxe;

B.8. Adeverință medicală, eliberată de medicul de familie sau de dispensarul teritorial sau de întreprindere – după caz - de care aparțin; Candidații cu afecțiuni cronice vor prezenta o adeverință medicală vizată de comisiile medicale județene de orientare școlară și profesională, în care se va menționa – în mod expres – gradul deficiențelor, localizarea acestora, conform criteriilor medicale de orientare școlară și profesională. Nedeclararea acestor afecțiuni poate atrage după sine consecințele instituționale în vigoare. Valabilitatea adeverinței medicale este de trei luni de la data eliberării conform legislației în vigoare;

B.9. Dacă este cazul, acte doveditoare privind finanțarea studiilor de la universitatea absolvită;

B.10. Formularul conținând propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, conform Art. 5.2 (1) din Metodologia Facultății de Automatică și Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master ( Anexa 2. Sablon proiect (ro)         Annex 2. Project template (en) ). Propunerea de proiect trebuie semnată și încărcată în format pdf, conform cu formatul Anexa.2 Nume_Prenume.pdf.

B11. Certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, s.a) sau certificat obținut de la Departamentul de Limbi Moderne și Comunicare al UTCN) pentru candidații care optează pentru programul de studiu în limba engleză, Cyber Physical Systems (CPS).

Candidații care au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză, pot dovedi competența lingvistică prin diploma de licență/adeverința de absolvire.

Important în vederea obținerii certificatului de competență lingvistică pentru limba Engleză sau echivalării unui certificat existent (numai pentru candidații care nu au absolvit studii universitare de licență în limba Engleză):

  1. Candidații care dețin un certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, s.a.)
    • Se vor înregistra și vor încărca o copie a certificatului deținut folosind formularul de la adresa https://forms.office.com/e/pmxuCcMRtj   până în 4.07.2024 respectiv 17.07.2024 (inclusiv) în vederea echivalării acestuia
    • În 5.07.2024, respectiv 18.07.2024 se vor afișa rezultatele echivalării certificatelor - admis/respins
  2. Candidații care nu dețin un certificat de competență lingvistică pentru limba Engleză recunoscut de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, s.a.)
    • Se vor înregistra folosind formularul de la adresa  https://forms.office.com/e/pmxuCcMRtj  în vederea susținerii testului de limba engleză în 8.07.2024, respectiv 19.07.2024, ora 10, sala 216, Barițiu 25
    • În 09.07.2024, respectiv 22.07.2024 (dimineata) se vor afișa rezultatele.

 

  1. Suplimentar, doar pentru candidații care se regăsesc la Art. 2.2 (5) din Regulamentul de admitere la master al UTCN 2024-2025:

C.1. Declarație pe proprie răspundere, pe baza voinței liber exprimate, de asumare a identității culturale române, potrivit legislației în vigoare, conform Anexei nr. 3 din metodologia specifică candidaților români de pretutindeni, exceptând candidații din Republica Moldova;

C.2. Permis de ședere, după caz;

C.3. Pașaport – copie după primele trei pagini, conform metodologiei specifice;

C.4. Atestat/ Adeverință CNRED.

 

  1. În cazul candidaților care prezintă acte de identitate, de studii și adeverințe medicale eliberate în afara României, este necesară suplimentarea dosarului cu o traducere autorizată a acestora în limba română, engleză sau franceză.

 

Studii de masterat - Calculatoare si Tehnologia Informatiei -sesiunea de admitere iulie 2024

Ultima actualizare: 30.07.2024 ora 21.50

Vă rugăm consultați periodic această pagină pentru a fi la curent cu ultimele anunțuri legate de admitere!

Rezultate finale admitere master sesiunea iulie - 30.07.2024

Admisi - ordonare pe specializari

Admisi - candidati internationali

Respinsi

Respinsi - candidati internationali

IMPORTANT!

Candidatii admisi la masterul COMPLEMENTE DE STIINTA CALCULATOARELOR (CSC) trebuie sa completeze o cerere prin care se alege pentru anul 1, sem 2 o disciplina optionala, cerere care se trimite prin e-mail pe adresa Claudia.Olar@cs.utcluj.ro pana in data de 20.09.2024 Cerere optionale an 1 master CSC

Candidatii admisi la specializarile INGINERIE SOFTWARE (IS) si RETELE DE COMUNICATII SI SISTEME DISTRIBUITE (RCSD), trebuie sa completeze cererea pentru cursurile optionale si sa o trimita prin e-mail pe adresa Claudia.Olar@cs.utcluj.ro, pana in data de 20.09.2024 Cerere optiuni master - 2024 - 2025

 

26.07.2024 - Rezultate după perioada de contestații

Deoarece nu au existat contestații, rezultatele anterioare rămân valabile, și anume:

Admisi - ordonare pe specializari

Admisi - candidati internationali

In asteptare

In asteptare - internationali

Respinsi

Respinsi - internationali

Pentru confirmarea locului (29 și 30 iulie între orele 8-14 sala M04, Barițiu 28, Cluj-Napoca), vă rugăm să aduceți următoarele acte:

  1. Toți candidații declarați admiși vor aduce actele pe care le-au încărcat pe platforma online,în original și copie (originalul, dacă nu este necesar la dosar, va fi utilizat pentru a se realiza certificarea “conform cu originalul” de către comisie a copiilor), astfel:
    1. certificat de naștereși carte de identitate copiile certificate rămân la dosar
    2. adeverința medicală în original (NU copie), rămâne la dosar
    3. declarațiaprivind nr. de ani urmați la master la buget în România - în original, NU copie – rămâne la dosar
    4. diploma de licență și suplimentul la diplomă în original (promoțiile anterioare) sau adeverința de absolvire în original (promoția curentă). – pentru cei admiși la buget, acestea rămân la dosar. Pentru cei la taxă, dacă nu lăsați originalele la dosar, trebuie să aduceți o copie și, în plus, să aduceți dovadă că originalele le-ați lăsat la un alt masterat unde sunteți înscriși
    5. propunerea de proiect
    6. alte acte în original care au fost depuse pe platformă (după caz); de ex.:
  • documentul justificativ pt. scutirea de taxă, dacă se referă la alte situații decât certificat de deces, este necesar în original
  • pentru certificat de deces, vă rugăm să aduceți original și copie, la fel pentru certificat de căsătorie – rămân copiile certificate la dosar
  • adeverință privind nr. de ani urmați la master la buget – la dosar
  • certificatul de competențe pentru limba engleză
    1. 2 poze ¾ ale candidatului, cu numele complet + inițiala tatălui scrise pe verso (vor fi necesare pentru eliberarea carnetului de student de la secretariat, în toamnă)
    2. fișa de înscriere, listată de pe platforma de înscriere
  1. Candidații declarați admișila taxă, în plus față de actele de mai sus, vor achita taxa de confirmare a locului, în valoare de 300 lei, pe platforma admiterii (online/încărcare OP) și vor aduce dovada achitării taxei. În platformă, taxa de confirmare se poate plăti doar în intervalul de timp pentru confirmări, adică din 29 iulie ora 8 până în 30 iulie ora 14.00. Dacă alegeți o altă modalitate de plată decât plata din platformă, va trebui să încărcați acea dovadă de plată pe platformă la secțiunea de plată pentru confirmarea locului, pentru a vi se putea confirma locul de taxă. Atenție! Pentru această taxă nu se poate face scutire de taxă! Acea scutire a fost valabilă doar pentru taxa de admitere.

 

Rezultate inițiale admitere master sesiunea iulie - 24.07.2024

Admisi - ordonare pe specializari

Admisi - candidati internationali

In asteptare

In asteptare - internationali

Respinsi

Respinsi - internationali

Planificare interviu admitere master - 24.07.2024

Candidații trebuie să fie prezenți în fața sălilor de examinare cu minim 15' înaintea orei la care sunt planificați și să aibă asupra lor 2 exemplare listate din Propunerea de proiect.

NEW: Dacă absolvenții promoției curente ai UTC-N nu au intrat încă în posesia adeverinței de absolvire, vor încărca o declarație pe proprie răspundere, conform modelului.

 

Validare certificate de limba engleză (din 18 iulie), test engleză - 19 iulie:
Rezultatul validării certificatelor de limba engleză trimise începând din 5 iulie 2024 îl găsiți în următorul fișier: Certificate de limba engleza NEVALIDATE - 18 iulie 2024
Ca urmare, pentru cei care nu se regăsesc în acest fișier și au trimis un certificat, acesta le-a fost recunoscut, deci nu mai trebuie să susțină testul de limba engleză.
Ceilalți se vor prezenta la test în 19 iulie ora 10, în sala 216 pe str. Barițiu nr. 25, Cluj-Napoca, având la ei dovada de plată pentru test (conform regulamentului de taxe, 50 lei pentru participanți din UTCN și 100 lei pentru participanți din afara UTCN).

Rezultatele testului de limba engleză din 8 iulie 2024: toți cei care s-au prezentat la test au fost declarați admiși, iar certificatul de competențe pentru limba engleză se poate ridica în 10 iulie 2024.

Validare certificate de limba engleza

Rezultatul validării certificatelor de limba engleză trimise până în 4 iulie 2024 îl găsiți în următorul fișier: Certificate de limba engleza NEVALIDATE - 5 iulie 2024
Ca urmare, pentru cei care nu se regăsesc în acest fișier și au trimis un certificat, acesta le-a fost recunoscut, deci nu mai trebuie să susțină testul de limba engleză.
Cei care s-au înscris pentru test pentru data de 8 iulie, cărora nu li s-a recunoscut certificatul și/sau nu au trimis un certificat, se vor prezenta la test în 8 iulie ora 10, în sala 216 pe str. Barițiu nr. 25, Cluj-Napoca, având la ei dovada de plată pentru test (conform regulamentului de taxe, 50 lei pentru participanți din UTCN și 100 lei pentru participanți din afara UTCN).

Cei care încă nu au depus un certificat de competențe și/sau doresc să susțină testul de limba engleză pe data de 19 iulie, se pot înscrie până în 17 iulie ora 17 folosind formularul de la aceeași adresă:  https://forms.office.com/e/pmxuCcMRtj. (Dacă sunteți în această categorie și sunteți din afara UTCN, trimiteți un email la adresa Iulia.Costin@cs.utcluj.ro)

 

Programe de studiu:

Inginerie Software (IS)

Rețele de Comunicații și Sisteme Distribuite (RCSD)

Tehnologia Informației în Economie (TIE)

Artificial Intelligence and Vision (Inteligență și Viziune Artificială) (AIV) (în limba engleză) NOU!

Cybersecurity Engineering (Ingineria securității cibernetice) (CE) (în limba engleză) NOU!

Data Science (Știința datelor) (DS) (în limba engleză) NOU!

Complemente de Știința Calculatoarelor (CSC)

Important! Pentru a putea opta pentru una dintre secțiile cu predare în limba engleză (indiferent dacă e prima opțiune sau nu), este necesar să îndepliniți una dintre următoarele condiții:

  • să fiți absolvent/ă al/a unei secții cu predare în limba engleză
  • dacă dețineți un atestat privind cunoașterea limbii engleze, de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, TOEFL etc.), trebuie să trimiteți o copie scanată a lui către Departamentul de Limbi Străine al UTCN, pentru validare (alte detalii – mai jos și în paragraful B11.)
  • dacă nu îndepliniți una din condițiile anterioare sau dacă atestatul nu este validat din diverse motive, va trebui să susțineți un test de limba engleză, contra cost, cf. Regulamentului de taxe UTCN (https://websinu.utcluj.ro/Taxe/Taxe_2023-2024.pdf), cap. IV (alte detalii – mai jos și în paragraful B11)

Este obligatorie înscrierea pentru validarea atestatului (care se trimite odată cu înscrierea pentru această validare), precum și pentru susținerea testului de limba engleză. Această înscriere se face până la data de 4 iulie, respectiv 17 iulie 2024, în formularul care va fi disponibil la adresa:

https://forms.office.com/e/pmxuCcMRtj

Calendar admitere master

Depunere  înscriere (pt. certificare lb. engleză) și încărcare atestat existent: până în 4 iulie, respectiv 17 iulie 2024 (alte detalii – în paragraful B11)

Afișare rezultate validare certificate (admis/respins): 5 iulie, respectiv 18 iulie 2024

Test limba engleză: în 8 iulie, respectiv 19 iulie 2024 (alte detalii – în paragraful B11)

Afișare rezultate test limba engleză: 9 iulie, respectiv 22 iulie 2024 (dimineața)

Înscrierea pentru admitere și depunerea propunerii de proiect : 19 – 22 iulie 2024, până la ora 15.00

Interviu : 24 iulie 2024, on site, conform planificării afișate pe site după perioada de înscriere

Afișare rezultate preliminare : 24 iulie 2024 (după-masa)

Depunerea eventualelor contestații: 25 iulie 2024 (conform regulamentului, contestațiile pot fi depuse exclusiv pentru nerespectarea procedurilor legale, pe adresa contestatiiadmitere@utcluj.ro)

Soluționare contestații: 26 iulie 2024

Afișare rezultate după contestații: 26 iulie 2024 (seara)

Confirmarea locurilor: 29 – 30 iulie 2024, între orele 8-14 sala M04 (Cluj-Napoca, str. Barițiu nr. 26-28)

Afișarea rezultatelor finale: 30 iulie 2024 (seara)

Confirmarea locurilor ocupate după glisări: 31.08.2024, la secretariatul Facultății AC.

 

Acte necesare pentru înscriere, conform cu Art. 3.5 din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025:

  1. Cerere de înscriere - se completează online. Pe baza ei se va genera fișa de înscriere, în dosarul electronic al candidatului.
  2. Documente in format electronic:

B.1. Diplomă de licență (sau echivalentă) sau adeverință de absolvire (numai pentru promoția din anul curent);

Dacă absolvenții promoției curente ai UTC-N nu au intrat încă în posesia adeverinței de absolvire, vor încărca o declarație pe proprie răspundere, conform modelului.

B.2. Supliment la diplomă pentru promoțiile anterioare;

B.3. Declarație pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocație bugetară la studii de tip master (se descarcă de pe platformă) (numai pentru promoții anterioare);

B.4. Certificat de naștere;

B.5. Cartea sau buletinul de identitate;

B.6. Certificatul de căsătorie (dacă este cazul);

B.7. Dovada achitării taxei de înscriere (Chitanță sau Ordin de plată) sau acte doveditoare privind scutirea de taxă (conform cu Art.3.3 (2) din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025);

B.8. Adeverință medicală, eliberată de medicul de familie sau de dispensarul teritorial sau de întreprindere – după caz - de care aparțin. Valabilitatea adeverinței medicale este de trei luni de la data eliberării, conform legislației în vigoare.

  • Candidații cu afecțiuni cronice vor prezenta o adeverință medicală vizată de comisiile medicale județene de orientare școlară și profesională, în care se va menționa – în mod expres – gradul deficiențelor, localizarea acestora, conform criteriilor medicale de orientare școlară și profesională. Nedeclararea acestor afecțiuni poate atrage după sine consecințele instituționale în vigoare.

B.9. Dacă este cazul, acte doveditoare privind finanțarea studiilor de master de la universitatea absolvită;

B.10. Propunerea de proiect pentru activitatea de cercetare/dezvoltare, completată și semnată, conform Art. 5.2 (1) din Metodologia Facultății de Automatică și Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master (aici găsiți Anexa 2: Șablon proiect (pentru limba română), Project template (for english)).

B.11. (NOU!) Candidații care doresc să opteze pentru una dintre secțiile cu predare în limba engleză (indiferent dacă este prima opțiune sau nu), trebuie să încarce un document care să ateste competența lingvistică, astfel:

  • dacă sunt absolvenți ai unei secții cu predare în limba engleză, aceștia dovedesc competența lingvistică prin diploma de licență/adeverința de absolvire.
  • dacă nu au absolvit o secție cu predare în limba engleză, trebuie să încarce un certificat de competență lingvistică, și anume unul dintre următoarele:
    1. un atestat privind cunoașterea limbii engleze, de nivel B2 sau echivalent (ex. Cambridge, IELTS, TOEFL etc.), validat de Departamentul de Limbi Străine al UTCN
    2. certificat de competență lingvistică emis de către Departamentul de Limbi Străine al UTCN (obținut în urma testului susținut în data de 8 sau 19 iulie)

Reamintim că este obligatorie înscrierea pentru validarea atestatului (care se trimite odată cu înscrierea pentru această validare), precum și pentru susținerea testului de limba engleză. Această înscriere se face până la data de 4 iulie, respectiv 17 iulie 2024, în formularul care va fi disponibil online în curând.

C. Suplimentar, doar pentru candidații care se regăsesc la Art. 2.2 (5) din Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025:

C.1. Declarație pe proprie răspundere, pe baza voinței liber exprimate, de asumare a identității culturale române, potrivit legislației în vigoare, conform Anexei nr. 3 din metodologia specifică candidaților români de pretutindeni, exceptând candidații din Republica Moldova;

C.2. Permis de ședere, după caz;

C.3. Pașaport – copie după primele trei pagini, conform metodologiei specifice;

C.4. Atestat/ Adeverință CNRED.

D. În cazul candidaților care prezintă acte de identitate, de studii și adeverințe medicale eliberate în afara României, este necesară suplimentarea dosarului cu o traducere autorizată a acestora în limba română, engleză sau franceză.

Informații despre admitere (inclusiv numărul de locuri) găsiți și la adresa https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/

Email persoana de contact: Iulia.Costin@cs.utcluj.ro

 

 

Programs of study for master, in the domain of Computers and Information Technology:

Inginerie Software (IS) (in Romanian)

Rețele de Comunicații și Sisteme Distribuite (RCSD) (in Romanian)

Tehnologia Informației în Economie (TIE) (in Romanian)

Artificial Intelligence and Vision (AIV) (in English) NEW!

Cybersecurity Engineering (CE) (in English) NEW!

Data Science (DS) (in English) NEW!

Complemente de Știința Calculatoarelor (CSC) (in Romanian)

Attention! To be able to opt for one of the English-taught sections (regardless of whether it is your first option or not), you must meet one of the following conditions:

  • be a graduate of an English-taught program
  • if you hold a certificate of knowledge for the English language, level B2 or equivalent (e.g. Cambridge, IELTS, TOEFL, etc.), you must send a scanned copy of that certificate to the Department of Foreign Languages of TUCN, for validation (further details – below and in paragraph B11)
  • if you do not meet one of the previous conditions or if the certificate is not validated for various reasons, you will have to take an English language test, for a fee, according to the TUCN Tax Regulations (https://websinu.utcluj.ro/Taxe/Taxe_2023-2024.pdf), chapter IV (further details – below and in paragraph B11).

It is mandatory to register for the validation of the certificate (which will be sent together with the registration for this validation), as well as for taking the English language test. This registration must be done by July 4th and July 17th, 2024, respectively, in the form that will be soon available in the form:

https://forms.office.com/e/pmxuCcMRtj

Admission calendar

Submission of registration (for English language certification) and uploading an existing certificate: until July 4th and July 17th, respectively (other details – in paragraph B11)

Certificate validation results (admitted/rejected): July 5th and July 18th, respectively

English language test: on July 8th and July 19th, 2024, respectively (other details – in paragraph B11)

English language test results: July 9th, respectively July 22nd (in the morning)

 Registration for admission and submission of the project proposal: July 19 – 22, 2024, until 3 p.m.

Interview : July 24th, 2024, on site (in Cuj-Napoca), according to the schedule displayed on the website after the application period

Preliminary results : July 24th, 2024 (in the afternoon)

Submission of any appeals: July 25th, 2024 (according to the regulations, appeals can be submitted exclusively for non-compliance with legal procedures, at the email address contestatiiadmitere@utcluj.ro)

Resolution of appeals: July 26th, 2024

Results after appeals: July 26th, 2024 (in the evening)

Confirming the occupied place: July 29 – 30 2024, between 8 a.m. and 2 p.m., room M04 (Cluj-Napoca, Barițiu Street, no. 26-28)

Final results: July 30th, 2024 (in the evening)

Confirmation of the occupied places, after sliding (if applicable): August 31st, 2024, at the secretariat of Automation and Computer Science Faculty (Cluj-Napoca, Barițiu 26-28, room 45).

 

Documents required for registration, in accordance with Art. 3.5 of the Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025 (in Romanian):

  1. Registration application – fill out online. Based on it, the registration form will be generated in the candidate’s electronic folder.
  2. Documents in electronic format:

B.1. Bachelor’s degree (or equivalent) or graduation certificate (if the candidate graduated the current year);

B.2. Diploma supplement for previous promotions;

B.3. Declaration (on your own responsibility) regarding the number of years in which the candidate has benefited from a budgetary allowance for master’s studies (to be downloaded from the platform) (only for previous promotions);

B.4. Birth certificate;

B.5. Identity card;

B.6. Marriage certificate (if applicable);

B.7. Proof of payment of the registration fee (Receipt or Payment order) or supporting documents regarding the fee exemption (in accordance with Art.3.3 (2) of Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025);

B.8. Medical certificate, issued by the family doctor or other doctor – as the case may be – to which you belong. The validity of the medical certificate is three months from the date of issue, according to the current legislation.

  • The candidates with chronic conditions will present a medical certificate approved by a medical commission, which will mention explicitly the degree of deficiencies, their location, according to the medical criteria for school and professional guidance. Failure to declare these conditions may attract institutional consequences.

B.9. If applicable, supporting documents regarding the financing of master’s studies from the graduated university;

B.10. The project proposal for the research/development activity, filled in and signed, according to Art. 5.2 (1) of Metodologia Facultății de Automatică și Calculatoare pentru admiterea la studii universitare de master (here you find Annex 2: Project template (in english)).

B.11. (NEW!) Candidates who wish to opt for one of the specializations taught in English (regardless of whether it is the first option or not), must upload a document certifying English language proficiency, as follows:

  • if they are graduates of an English-taught program, they prove their language proficiency through their bachelor’s degree/certificate of graduation.
  • if they have not graduated an English-taught program, they must upload an English language proficiency certificate, namely one of the following:
    1. a certificate of knowledge of the English language, level B2 or equivalent (e.g. Cambridge, IELTS, TOEFL, etc.), validated by the Department of Foreign Languages of TUCN
    2. language proficiency certificate issued by the Department of Foreign Languages of TUCN (obtained after the test taken on July 8th or July 19th)

We remind you that it is mandatory to register for the validation of the certificate (which will be sent together with the registration for this validation), as well as for taking the English language test. This registration must be done by July 4th and July 17th, 2024, respectively, in the form that will be soon available online.

C. Additionally, only for candidates who are under Article 2.2 (5) of Regulamentul privind admiterea la studii universitare de master în UTCN 2024/2025:

C.1. Declaration (on one’s own responsibility), based on their freely expressed will, of assuming the Romanian cultural identity, according to the current legislation, and according to Annex no. 3 of the methodology specific to Romanian candidates from everywhere, except for candidates from the Republic of Moldova;

C.2. Residence permit, as applicable;

C.3. Passport – copy after the first three pages, according to the specific methodology;

C.4. CNRED certificate.

D. In the case of candidates presenting identity documents, studies and medical certificates issued outside Romania, it is necessary to supplement your file with an authorized translation of them in Romanian, English or French.

Information about admission (including the number of places) can also be found at https://admitereonline.utcluj.ro/facultatea-de-automatica-si-calculatoare-master/

Email contact person: Iulia.Costin@cs.utcluj.ro