Bine ati venit la Facultatea de Automatica si Calculatoare - UTCN

Contact

Facultatea de Automatica si Calculatoare
Str. G. Baritiu nr. 26-28, 400027 Cluj-Napoca, Romania

Decanat - Sala 48, Telefon: +40-(0)264-401219
Secretariat decanat - Sala 48, Telefon: +40-(0)264-401218
Secretariat studenti - Sala 45, Telefon(vezi contactele de mai jos)

Sedinte CF

Data sedinta

Ordinea de zi 

17.10.2018


Sedința Consiliului Facultății de Automatică și Calculatoare - Miercuri, 17.10, ora 12.00 - sala S4.1.

Ordinea de zi este următoarea:

- Aprobarea listei de candidați pentru funcția de prodecan,
- Avizarea posturilor pentru scoatere la concurs,
- Avizarea Planului Operațional (urmează să fie trimis spre consultare),
- Avizarea noilor membri ai Consiliului Facultății (în urma pensionărilor dl. prof. Mitrea și dl.prof.Pop),
- Diverse.

21.09.2018


Sedință Consiliul Facultății vinerii, 21.09, ora 10.00 în sala D21.

Ordinea de zi:
- Avizarea formatiilor de studiu si a statelor de functii pentru anul universitar 2018-2019
- Avizarea listelor de cadre asociate si titulare care vor sustine ore la plata cu ora in anul universitar 2018-2019
- Avizarea listelor de asistenti care vor sustine ore de curs
- Avizarea prelungirilor pentru asistenti pe perioada determinata
- Diverse

05.09.2018

 Miercuri, 5.09, ora 10.00 in sala E15 la sedinta  Consiliului Facultatii de AC cu urmatoarea 

ordine de zi:
      - Aprobarea criteriilor specifice privind intocmirea Statelor de functii 2018-2019 (in conditiile unui sold negativ pe facultate)
      - Diverse.

31.05.2018

e-Sedință Consiliu Facultate AC

1.Avizare menținere + prelungire+menținere titulari - Vot electronic termen joi 31.05.2018, ora 14.

2. Solicitarea  aplicării Art. 13 din "Metodologia de aprobare a solicitării de menţinere a calităţii de titular în învăţământ şi/sau în cercetare și de reîncadrare în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat" - în cazurile punctuale menționate - Vot electronic termen joi 31.05.2018, ora 14.

 

08.05.2018

e-Ședință Consiliul  Facultății: Avizare comisii de concurs posturi

Vot electronic pentru componența Comisiilor de concurs pentru posturile scoase la concurs în Semestrul I an universitar 2018-2019 -  termen limită 9.05.2018 ora 18.00.  

13.04.2018

Convocator CF pentru 17.04.2018, ora 9.50, Sala S4.1.

Ordinea de zi:

1. Aprobare Planuri de învățământ 2018-2019

2. Diverse.

14.03.2018

Convocator CF pentru 14.03.2018, ora 12.30, Sala E15.

Ordinea de zi:

1. Avizarea Raportului de activitate pe anul 2017 a decanului. 

2. Avizarea posturilor pentru scoatere la concurs.
3.  Diverse.

07.02.2018

Convocator CF pentru 12.02.2018, ora 10.00, Sala D21.

Ordinea de zi:

1. Avizarea rezultatelor concursurilor pe posturi.

2. Avizarea comisiilor de finalizare a studiilor.

3. Avizarea cererii de modificare a ”Metodologiei de aprobare a solicitărilor de menținere a calității de titular în învătământ și/sau cercetare”

4. Diverse ( Avizare studenți noi în CF, actualizare Regulament de organizare și funcționare a CF etc) 

27.11.2017

Convocator CF pentru 5.12.2017, ora 11.30, Sala H11.

Ordinea de zi:

1. Decizie Comisie de admitere licență.

2. Avizare comisii pentru posturi didactice scoase la concurs.

3. Diverse.

03.11.2017

Convocator CF pentru 8.11.2017, ora 13, Sala 356.

Ordinea de zi:

1. Avizare concursuri gradație de merit.

2. Avizare plan operațional.

3. Avizare Regulament finalizare studii Automatică.

4. Avizare Comisii de monitorizare a programelor de studii.

5. Avizare Condiții de admitere în 2018-2019.

6. Inițiere proceduri pentru asigurarea suportului tehnic de condiționare a disciplinelor din Planul de invățământ al promoției 2018-2022.

7. Diverse.

20.09.2017

1. Avizare State de funcții.

2. Avizare Liste cadre didactice asociate pentru anul universitar 2017-2018.

3. Avizare procedură de cazare.

4. Diverse.

14.07.2017

1. Avizare concursuri posturi 

2. Avizare listă admitere master

3. Diverse.

07.06.2017

1. Avizare Planuri de învățământ noi

2. Analiză și aprobare structură nouă an universitar.

3. Prezentare și avizare raport de evaluare a activității didactice de către studenți (EADS) pentru semestrul 1 an 2016-2017.

4. Diverse.

 

10.02.2017

1. Avizare rezultate concursuri posturi

2. Avizare calendar finalizare studii si admitere master

3. Avizare lista actualizata cadre didactice asociate

4. Diverse

 7.11.2016

1.Avizare gradații de merit personal didactic.

2.Avizare organigrama, plan strategic și plan operațional.

3.Avizare aspecte admitere ( condiții admitere fără concurs, comisii admitere licență și master, regulament admitere, număr de locuri la admitere).

4.Diverse. 

 20.10.2016

1.Avizare posturi scoase la concurs.

2.Diverse.

 

 

Ne puteti urmari si pe: utcn facebook utcn titter